سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران موبایل

سلام دوستان ببخشید مدتی بود مطلب جدیدی در ضمینه ی موبایل و سایر موضوعات در وبلاگ قرار نداده بودم چون هم مدرسه و درس ها نمی گذاشت و هم به دلیل زیاد شدن سایت های بزرگی نظیر GSM.ir و GSMARIA.com و ... این کار به صرفه نبود و نیست .

به همین خاطر تصمیم گرفتم به موضوعات دیگر روی بیاورم ، البته پیرامون موبایل نیز بحث خواهیم کرد . همچنین باید ذکر کنم که این سه وبلاگ ، وبلاگ های رسمی و معتبر من هستند:

www.GLOBALMOBILE.blogfa.com

www.MOBILEIRANIAN.blogfa.com

www.IRANMOBILE.parsiblog.com

البته چند وبلاگ دیگر نیز وجود دارد که متعلق به من است ولی این سه تا رسمی و معتبر است .

شما می توانید مقالات و مطالب مرتبط و جذاب خود را بازبان فارسی همراه با مشخصات خود به این آدرس بفرستید تا با نامتان در وبلاگ قرار گیرد ما را در این امر یاری کنید .

m.amin.1993@gmail.com

ضمنا استفاده و کپی برداری از مطالب این وبلاگ در سایت ها و وبلاگ های دیگر با ذکر نام و لینک دادن به آن و خبر دادن به من مجاز است . با وجدان باشید .

با من همراه باشید .

با تشکر ، مدیریت




::: شنبه 87/4/1::: ساعت 6:49 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :9991
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<